Računovodstvene usluge koje nudimo

Računovodstvene usluge sastoje se od mnogobojnih aktivnosti i povezanih radnji, koje se tiču prikupljanja i načina knjiženja dokumentacije, pa sve do izveštavanja najvišeg rukovodstva i usaglašavanja sa međunarodnim standardima.

IM ALTIMAKS Consulting obavlja sledeće računovodstvene usluge:

1.implementacija računovodstvenog sistema i statutarnih internih akata,

2. knjigovodstvene usluge,

3. usluge obračuna zarada,

4. izrada završnog računa,

5. izveštavanje rukovodstva,

6. poreske usluge,

7. podrška u radu sa revizorima

1. Implementacija računovodstvenog sistema i statutarnih internih akata

Česte promene zakonskih propisa dovode do promena u računovodstvenom okruženju. Promene su posledica usklađivanja lokalnih propisa sa propisima EU, zbog čega je neophodno i usklađivanje sa MSFI.

Ako su vam potrebni interni akti u skladu sa novim Zakonom o računovodstvu, usluge računovodstvene agencije IM ALTIMAKS Consulting obuhvataju:

1.implementaciju računovodstvenog sistema i statutarnih internih akata:

2.priprema računovodstvenih politika u skladu sa zakonom i IFRS-om,

3.izrada Pravilnika o računovodstvu u skladu sa aktuelnim Zakonom o računovodstvu, kao i izrada ostalih internih dokumenata,

4.podrška klijentima u odabiru i implementaciji pomoću jedinstvenog sofstverskog ERP rešenja i drugih računovodstvenih poslovnih programa,

5.testiranje usklađenosti ERP-a sa zakonskim standardima i važećim zakonskim propisima poslovanja

6.izrada Pravilnika o popisu i sve prateće validne dokumentacije u vezi sa popisom, a u skladu sa važećim zakonima

7.implementacija kontnog okvira za privredna društva i podešavanje cost centara.

2. Računovodstvo za mala i srednja pravna lica i preduzetnike

Upravljanje finansijama može biti teško, ali ko kaže da to morate da uradite sami? Tu smo da vam naše znanje, iskustvo i najsavremenija softverska rešenja stavimo na raspolaganje. Pomoći ćemo vam da postavite sistem i kreirate  finansijske ciljeve za vaše mikro ili malo preduzeće.

Održavaćemo vašu evidenciju ažurnom, ne samo u vreme poreza. Daćemo vam finansijsku ekspertizu i uputstva koja su vam potrebna da efikasno vodite svoje poslovanje. Jer, znate, saveti koje iskusni računovođa može da ponudi vašoj kompaniji mogu biti faktor na skali koja razdvaja uspeh od neuspeha.

Dakle, ako imate između 1 i 49 zaposlenih, ako imate poslovni prihod do 8.000.000 evra, a vrednost vaše poslovne imovine je do 4.000.000 evra i ako vam je potreban računovođa koji je 100% uključen u vaše poslovanje .

Hajde da počnemo

Znamo da vlasnici malih preduzeća nemaju vremena ni znanja da vode svoje poslovne knjige, a zašto bi? Vi niste računovođa.

Pružamo računovodstvene usluge prilagođene malim preduzećima. Koristimo najsavremeniju tehnologiju za praćenje vašeg poslovanja i evidentiranje svih promena na način propisan zakonom.

Naša saradnja počinje dogovorom da uz fiksnu mesečnu naknadu i bez skrivenih troškova svako radi svoj posao. Mi se fokusiramo na vaše računovodstvo, a vi na razvoj vašeg poslovanja.

Zašto smo mi prvi izbor malih preduzeća?

Štedimo novac – Za naše usluge plaćate fiksnu mesečnu naknadu bez skrivenih troškova u sitnim slovima ugovora.
Štedimo vreme – Na vreme vas obaveštavamo šta treba da platite da biste mogli da radite ono što volite.
Mi smo pouzdan partner – Savete i podršku dobijate od jedne od najvećih regionalnih računovodstvenih agencija.
Proširite svoje poslovanje sa nama – Bez obzira da li počinjete ili planirate da se proširite, možemo vam pomoći u svakoj fazi vašeg poslovnog puta.

Svoje usluge prilagođavamo kako bismo vam pomogli da ostvarite svoje poslovne ciljeve.

Neki od naših klijenata počeli su kao mali trgovci, a danas, deceniju kasnije, vlasnici su srednjih i velikih nacionalnih i regionalnih kompanija.

Saradnjom sa preko 100 malih preduzeća naučili smo da dobra računovodstvena agencija nije spoljni radnik, već podrška i podrška svojim klijentima.

Zato saradnju sa klijentima zasnivamo na poverenju i podršci.

Naš posao se ne završava vođenjem Vaših poslovnih knjiga.

Preuzeli smo na sebe obavezu da vas na vreme obavestimo o svim obavezama koje imate prema državi i da vas savetujemo, ako želite, kako da zaradite više.

Šta dobijate?

Kvalitetna, profesionalna i pristupačna usluga
Računovodstvena agencija koja vodi računa da vaš ulazak u preduzetništvo uz sve administrativne procedure bude jednostavan i da vam ne oduzima previše vremena.
Odgovori na sva vaša pitanja i nedoumice u vezi sa poslovanjem.
On-line računovodstvo – program koji vam omogućava da brzo i efikasno poslujete na mreži.
Saveti u vezi sa vašim poreskim i PDV obavezama.

Računovodstvo za srednja pravna lica

Svi znamo da vođenje biznisa nije lako, pa zašto ne zaposliti nekoga ko je na vašoj strani i ko može da vam pomogne da se pripremite za budućnost. Razumemo da su tačne i blagovremene informacije ključne za svakog vlasnika preduzeća. Ovde smo ne samo da za vas pripremimo finansijske izveštaje, već i da ih analiziramo i tumačimo kako biste ih razumeli i efikasno koristili. Naši klijenti kažu da pripremamo jednostavne i lako razumljive finansijske izveštaje koji im pomažu da donesu dobre poslovne odluke. Sve što radimo vodimo se motom – Vaš uspeh je naš posao.

Dakle, ako imate između 50 i 249 zaposlenih, ako ostvarujete poslovni prihod do 40.000.000 evra, a vrednost poslovne imovine je do 20.000.000 evra i ako vam je potreban računovođa koji je 100% uključen u vaše poslovanje. Hajde da počnemo.

Hajde da počnemo

Sa rastom kompanije, finansijsko izveštavanje može postati sve izazovnije. S druge strane, vodite posao i najvažnije vam je da se fokusirate na svoju osnovnu delatnost, dok vam druge aktivnosti, poput finansijske administracije, oduzimaju dosta vremena.

Da li vaše poslovanje raste, ali možda još uvek nije u fazi da imate interni tim za finansije i računovodstvo, ili je možda vašem internom računovodstvenom timu potreban novi uvid?

Angažovanjem računovodstvene agencije “Vizija” dobijate preko potrebno vreme i resurse.

Jer…

Ne samo da imamo tim posvećenih profesionalnih računovođa koji će voditi ažurnu i tačnu evidenciju o svim promenama u vašim poslovnim knjigama, već će, ako ste spremni, dovesti vaše računovodstvo u 21. vek.

Besprekorno integrišemo naše računovodstveno znanje sa snagom najnovijih softverskih alata.

Na ovaj način našim klijentima pružamo brzu i efikasnu uslugu.

Naša saradnja počinje dogovorom da uz fiksnu mesečnu naknadu i bez skrivenih troškova svako radi svoj posao. Mi se fokusiramo na vaše računovodstvo, a vi na razvoj vašeg poslovanja.

Zašto smo mi prvi izbor srednjih preduzeća?

Mi smo partner od poverenja
Vi, kao vlasnik srednjeg preduzeća, znate da ste obveznici kontrole revizije, a mi kao računovođe znamo da eksterna revizija nije prijatan proces za bilo koje preduzeće.

Naši klijenti kažu da mi nismo samo njihov spoljni službenik, čiji se posao završava vođenjem poslovnih knjiga, već najbolji prijatelj kada dođe revizija.

Zato svaku poslovnu saradnju zasnivamo na poverenju i podršci i prilagođavamo naše usluge kako bismo vam pomogli da ostvarite svoje poslovne ciljeve.

Preuzeli smo na sebe obavezu da vas na vreme obavestimo o svim obavezama koje imate prema državi i da vas savetujemo, ako želite, kako da zaradite više.

Šta dobijate?

Kvalitetna, profesionalna i pristupačna usluga
Tačne i blagovremene informacije o svim izmenama zakona i pogodnostima koje pružaju država i banke, a koje mogu biti korisne u Vašem poslovanju.
Odgovori na sva vaša pitanja i nedoumice u vezi sa poslovanjem u roku od 24 sata.
On-line računovodstvo – program koji vam omogućava da brzo i efikasno poslujete i da jednim klikom dobijete uvid u svoje poslovne knjige.
Saveti u vezi sa vašim poreskim i PDV obavezama.

3. Usluge obračuna zarada

Obračun zarada odnosi se na sve poslove povezane sa obračunom plata, naknadama i drugim novčanim primanjima radnika. Uključuje takođe personalne, adminisrativne i kadrovske poslove.

Ako vam je potreban obračun zarada sa optimalnim porezima i doprinosima računovodstvena agencija IM ALTIMAKS Consulting klijentima pruža optimalna rešenja u skladu sa važećim zakonskim propisima. Aktivnosti koje uključuju ove usluge su:

  1. mesečni obračun plata za svakog zaposlenog,
  2. obračun svih naknada zarada (uključujući i obračun za bolovanje, plaćeno odsustvo, godišnji odmor, državne praznike),
  3. obračun poreza i doprinosa, kao i podnošenje poreskih prijava,
  4. ažuriranje i provera ispravnosti podataka,
  5. obračun poreza na dohodak građana,
  6. evidentiranje promena u poslovnim knjigama i kadrovskim evidencijama,
  7. druge povezane usluge sa obračnom zarada i naknadama,
  8. sastavljanje ugovora o radu,
  9. prijava radnika prilikom zasnivanja radnog odnosa, kao i odjava po prestanku radnog angažovanja,
  10. usluge zapošljavanja nerezidenata (usluge povezane sa zapošljavanjem stranih državljanina, priprema radnih i boravišnih dozvola, kao i usluge obračuna zarada za nerezidente),
  11. ostali nepomenuti obračunski, administrativni i kadrovski poslovi.

4. Izrada završnog računa

Sva pravna lica i preduzetnici u sistemu dvojnog knjigovodstva imaju obavezu da na kraju poslovne godine predaju redovni finansijski izveštaj (završni račun) o poslovanju firme za prethodnu godinu.

Računovodstvena agencija IM ALTIMAKS Consulting u okviru računovodstvenih usluga pruža izradu i podršku u vezi pripreme godišnjeg finansijskog izveštaja. U zavisnosti od ostvarenog poslovnog rezultata možemo vam dodatno pomoći i oko obračuna poreza na dobit, popunjavanja i predaje dodatne propisane poreske dokumentacije.

U skladu sa Zakonom o računovodstvu, set finansijskih izveštaja za preduzenike i mikropravna lica sastoji se od sledećih finansijskih izveštaja:

  1. bilans stanja,
  2. bilans uspeha,
  3. statistički izveštaj,
  4. obračun poreza na propisanim obrascima (poreski bilans, priprema i podnošenje poreskih prijava APD i PDP, popunavanje poreskih obrazaca PO, OA, SU).
  5. Pun set finansijskih izveštaja za ostala pravna lica, pored bilansa stanja, bilansa uspeha i statističkog aneksa, uključuje i:
  6. izveštaj o ostalom rezultatu,
  7. izveštaj o promenama na kapitalu,
  8. izveštaj o tokovima gotovine,
  9. napomene uz finansijske izveštaje,
  10. godišnji izveštaj o poslovanju

5. Izveštavanje menadžmenta kompanije – priprema mesečnih/kvartalnih izveštaja

Naša agencija za računovodstvene usluge pruža podršku pri formiranju izveštajnih paketa o izveštavanju rukovodstva kompanije. Izveštaji se sastoje od pripreme mesečnih, kvartalnih i godišnjih izveštaja u skladu za zahtevima menadžmenta.

Računovodstvene usluge izveštavanja mogu biti od krucijalne važnosti kada je u pitanju donošenje odluka. Izveštavanje obezbeđuje sve potrebne informacije iz knjigovodstva, zbog čega su te informacije od velikog značaja prilikom planiranja i izrade budžeta.

Ukoliko su vam potrebni tačni i na vreme pripremljeni izveštaji, izveštavanje rukovodstva sastoji se od:

  1. izrada grupnih izveštajnih paketa,
  2. priprema finansijskih izveštaja usklađenih sa MSFI,
  3. izrada godišnjih i periodičnih izveštaja na zahtev menadžmenta, rukovodstva ili radi statutarnih potreba,
  4. pomoć prilikom planiranja i izrade budžeta,
  5. analiza trenutnog procesa poslovanja.

6. Poreske usluge

Na vaš zahtev pružamo usluge poreskog savetovanja i izrađujemo prilagođena i optimalna rešenja. Sve klijente savetujemo da redovno izmiruju poreske obaveze, a u zavisnosti od kompleksnosti procedura i poreskih obaveza pomažemo pri smanjenju poreskih nameta.

Poreske usluge koje pružamo su:

  1. poslovni konsalting i poresko savetovanje u vezi poreskih obaveza,
  2. zastupanje i davanje odgovora na zahteve, prigovore i Rešenja Poreske uprave,
  3. obavljamo usluge poreskog (PDV) punomoćnika,
  4. pružamo pomoć pri podnošenju i popunjavanju poreskih prijava, kao i podršku za utvrđivanje poreskih obaveza,
  5. usaglašavanje sa lokalnom poreskom regulativom (obračun i podnošenje PDV prijava, poreski bilans, porez na dobit i porez po odbitku),
  6. praćenje rokova za plaćanje dospelih poreskih obaveza.

7. Podrška u radu sa revizorima

Ukoliko vam je potreban pregled finansijskih izveštaja, preporuka je da angažujete stručnjake za saradnju sa revizorima. Iskusan i stručan tim računovodstvene agencije IM ALTIMAKS Consulting može biti vaš pouzdani partner.

U mogućnosti smo da vam pružimo podršku u odnosu sa revizorima na sledeći način:

  1. pomoć pri lakšem razumevanju računovodstvenih prihoda Vašeg biznisa,
  2. analiza i podrška za pozitivno mišljenje revizora o finansijskim izveštajima,
  3. povezivanje sa eksternim revizorom,
  4. omogućavanje dobijanja blagovremenih i tačnih izveštaja u najkraćem mogućem roku,
  5. pružamo podršku u razumevanju preporuka revizora, kao i njihovoj primeni, odnosno implementaciji u računovodstveni sistem.
Scroll to Top